نشیمن مکانی برای استراحت شما بعد از یک روز طولانی و خسته کننده ، همچنین فضایی برای پذیرایی از میهمان ها می باشد. باید به نقاشی ها و تصاویر توجه کنیم و اطمینان داشته باشیم که کاملا” با دکوراسیون داخلی فضایمان هماهنگی داشته باشند اولین چیزی که باید رعایت شود استفاده محدود از قاب عکس ها بدون زیاده روی می باشد.

از آنهایی استفاده کنید که با سبک اتاقتان هماهنگی داشته باشند برای مثال نقاشی های کلاسیک یا تابلو فرش , برای مبلمان کلاسیک و نقاشی های مدرن برای مبلمان مدرن مناسب می باشند . فقط در صورتی که اتاق ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن باشد شما می توانید ترکیبی از نقاشی های مدرن و کلاسیک داشته باشید.

برای اینکه به مکانتان بعد دهید از تابلو های نقاشی استفاده کنید و اگر می خواهید مبلمانتان را بعدا” عوض نمایید بهتر است از تابلوهایی استفاده کنید که مناسب با مبلمان جدیدتان،یا مناسب برای مکان دیگری در منزل تان باشد تا ، تابلو در آنجا نیز کاربردی باشد. یکی از قوانینی که باعث صرفه جویی در زمان شما می شود ، استفاده از نقاشی هایی متناسب با مبلمان در دکوراسیون داخلی می باشد ، این نقاشی ها الگویی برای مبلمان جدیدتان در آینده هستند.

قاب عکسهای مورد استفاده در نشیمن می تواند نقاشی ها یا عکس هایی از مناظر طبیعی یا حتی تعدادی تصاویر خانوادگی باشد در انتها انتخاب عکس ها و نقاشی ها بازتابی از شخصیت شما در محیط است , آن هایی را انتخاب کنید که از نظر شخصیت و طبیعت پیرامونتان در یک راستا باشد.

up