مهارت و دقت در کار شعار اسپینو می باشد، اسپینو شرکتی متخصص در ارائه خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی با کیفیت بالا است که شامل طراحی و طرح ریزی فضا می باشد.

اسپینو خدمات زیر را ارائه می دهد :

اسپینو بین فرهنگ غرب و شرق کار می کند وزیبایی سبک معماری را با طرح های داخلی زیبا تلفیق می نماید.

۱ –  خدمات طراحی داخلی : طرح ریزی فضا

 A : اولین مرحله ای که گروه ما به آن می پردازد خلق طرح اولیه و به اشتراک گذاری هدف ها و نظرات با کارفرما می باشد. آنها ایده های خلاقانه زیادی برای تضمین تبدیل پروژه به یک واقعیت رویایی ارائه خواهند کرد.

 B  : نوشتن دقیق ترین مشاهدات برای ترسیمی از پروژه در آینده و فضای مورد نیاز آن.

۲ – خدمات دکوراسیون داخلی برای پروژه های مسکونی :

A : طرح های اسپینو متمایز و مناسب همه سلایق ، برای پروژه های مسکونی متفاوت می باشد.

B : طراحان خلاق اسپینو با طرح ریزی ایده و توسعه دادن آن برای دستیابی به همه استانداردهای گرافیکی مهم، کار خود را شروع می نمایند.

C : هر مشتری سلیقه و نگاه خاص خود را دارد بنابراین اسپینو این موضوع را در نظر می گیرد و طرح های زیاد برای داشتن حق انتخاب مناسب برای همه سلایق ارائه می نماید.

D : ما طرح های سه بعدی از پروژه برای ترسیم کردن تصویری قابل درک تر و شفاف تر از پروژه ارائه خواهیم کرد تا به کارفرما برای تغییرات مورد نظرش کمک کنیم.

E  : اجراء با کیفیت بالا و دقت در کار ،ظرافت در مسیر از ابتدا تا انتها پروژه.

F  : ما بهترین مشاوره در زمینه بهترین تامین کنندگان و پیمانکاران را به شما ارائه خواهیم داد.

G : به دقت پروژه را زیر نظر خواهیم داشت تا به شما مشاوره بهینه در حین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پروژه بدهیم.

H : خدمات طراحی داخلی برای پروژه های مسکونی کوچک و بزرگ ( ویلایی ، کاخ ها و آپارتمان ها و … )

۳ – خدمات دکوراسیون داخلی برای پروژه های تجاری :

A : گروه اسپینو متشکل از چندین شرکت طرح های دقیق و بسیار عالی برای انواع مختلف فضاهای تجاری ( رستوران ، کافی شاپ ها ، هتل ها و هتل آپارتمان ها و…) ارائه می دهد.

B : مدیریت  فضای تجاری برای پروژه های منحصربه فرد ( بلوک های ساختمانی و تمامی زیر مجموعه ها و نیازهایشان و نوع صحیحی از طرح های فضا ، مبلمان ، رنگ ، دکور و…).

C : نظارت کامل از مدیر پروژه برای مطالعه و توسعه پروژه مشتریان و تمام ملزومات پروژه، اسپینو متخصص در انواع پروژه های طراحی ذکر شده می باشد (ویلاها، مسکونی ،کاخ ها ، آپارتمان ها ،هتل ها، دفاتر اداری، فروشگاه ها و … ).

D : برای دستیابی به نگاهی بهینه از روند پروژه تیم ما همه جزئیات پروژه را در نظر خواهد گرفت و به طراحی در روز، شب, با نور مصنوعی در انواع مختلف آن توجه خواهیم کرد.

این بدان معنی است که ما از ابتدا تا تحویل کلید به مشتری در کنار او خواهیم بود. 

ما تضمین می کنیم که رویای مشتریان خود را به حقیقت تبدیل کنیم.

up