هر فردی اثر انگشت منحصر به خود را دارد. لوکس بودن و ظرافت، دلیل تمایز گروه طراحی داخلی اسپینو واقع در یکی ازبرج های شهر تهران می باشد.

اسپینو برای پروژه خاص و عام راه حل هایی استثنائی و تک ارائه می نماید. اسپینو طرح هایی پیشنهاد می دهد که با تمدن های مختلف و فرهنگ های قدیمی و مدرن هماهنگ باشد. گروه ما کلیه خدمات مشاوره ای برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی پروژه های مسکونی، اداری، نمایشگاهی و تجاری مرتبط با آن ارائه می دهد. این مشاوره ها با توضیحی مربوط به طراحی ها و متریال های مورد استفاده در پروژه برای رسیدن به یک نگاه اجمالی از اجرای پروژه انجام می شود.

اسپینو یکی از بهترین و خلاق ترین شرکت های طراحی داخلی محسوب می شود که متعهد به ارائه خدمات بی نظیر با تکیه بر نوآوری های خلاقانه و طرح های مطابق مد روز, با کیفیت و مجلل می باشد. اسپینو با طرح های به روز بی نظیر و نوع آوری های خلاقانه اش مشتریان خود در ایران و منطقه را تحت تاثیر قرارداده است .

آنچه اسپینو را منحصر به فرد می نماید داشتن تیمی ازطراحان با پیشینه و فرهنگ های مختلف می باشد که به آن برتری در نگاه خلاقانه و برتر در سبک های مختلف طراحی داخلی می دهد. گروه اسپینو متعهد به سخت کوشی و پیاده سازی ایده های خلاقانه می باشد که دلیل موفقیت اسپینو در داشتن مشتریان وفادار است.

عکس های سه بعدی، گرافیک همراه با جزئیات، استفاده از رنگ ها, ترسیمات و موضوعات مرتبط با فضا، نورپردازی، مبلمان, رنگ پارچه و چگونگی پیاده سازی این المان ها در مکان مطلوب، هنر گچ بری دکوراتیو، هماهنگی با گیاهان، هنر نقوش بر روی سنگ، مطالعه پخش انواع مختلف مصنوعات، اجرای فضای سبز و ورودی ها همه نمونه هایی از خلاقیت و نوآوری گروه دکوراسیون داخلی اسپینو می باشد .

اسپینو اطمینان می دهد که همه خدمات طراحی داخلی مطابق مد روز را  برای مشتریان خود فراهم کند، چنانکه طراحی داخلی دیگر بعنوان یک سبک خاص محسوب نمی شود. بلکه ترکیبی بین فرهنگ و هنر، سادگی سبک مدرن و لوکس بودن سبک کلاسیک می باشد.

طراحان اسپینو اطمینان می دهند که آرزوهای مشتریان را به حقیقت تبدیل نمایند و طرحی متمایز و منحصر به فرد برای هر پروژه در نظر بگیرند.

 

up