افرادی هستند که دیگر علاقه ای به داشتن کمدهای لباس مرسوم ندارند آنها ترجیح می دهند ازکمدهایی استفاده کنند که به شما فضای تقسیم بندی شده بیشتری می دهد تا بتوانید به شکلی عالی لباس هایتان را در آن قرار دهید. به همین منظور معماران اسپینو ایده هایی برای همه سلایق ارائه می نمایند. شاید افرادی کمد لباس مرسوم و سنتی را به عنوان قسمتی از  دکوراسیون داخلی اتاق خوابشان انتخاب کنند بنابراین طراحان اسپینو پیشنهاد می کنند که آن را به قسمت هایی تقسیم کنند که برای لباسها ، کفش ها و دیگر وسایل بلند مناسب باشد.

یک قسمت از کمد به عنوان کشو, برای نگهداری اکسسوری و جواهرات ، قسمت بالایی برای کیف ها و چمدان ها  ،و باقیمانده برای لباس های دیگر در نظر گرفته می شود. دربهای دارای لولا برای راحتی بیشتر پیشنهاد می شود. گروه دکوراسیون داخلی اسپینو پیشنهاد میکنند که ازحفره ها به عنوان یک راه حل خلاقانه برای تقسیم کمد لباس به کشو ، قفسه کیف و کفش ، طبقه برای شلوارها و یک درب دکوراتیو شیشه ای یا چوبی برای جذابیت بیشتر استفاده کنید. درب های  لولایی برای بیشتر فضاها ایده مناسبی می باشند و علاوه بر این استفاده ازنور داخل آن بسیار عالی به نظر می رسد.

اندازه کمدها متفاوت می باشد .کمدهای کوچک به قفسه هایی برای شلوار ، پیراهن و تیشرت تقسیم می شوند .قسمت های پایینی تکه های کوچک و کتاب های شخصی رادرخود جای می دهد و قسمت های دیگر برای کفش ها  و کیف های ورزشی  و قسمت آخر برای بالشت و پتو در نظر گرفته می شود.کمدهای بزرگ دارای طبقه های بیشتری هستند . برای مردان باید شامل قسمتی برای کت و شلوارهای رسمی ،همچنین شامل قسمتی برای لباس های غیر رسمی  باشد. فضاهای دیگر باید طوری تقسیم شوند  که قفسه هایی برای کفش ها و حوله های شخصی داشته باشند . همه کمدها دارای کشوهایی با عمق متفاوت به منظور گنجاندن تکه های کوچک  باشند. قطعا” برای کمد لباس زنانه از قفسه های کوچکی برای اکسسوری ها و جواهرات استفاده خواهیم کرد قسمت دیگری برای لباس های بلند قسمتی برای کفش و کیف می باشد.

زنان به کشوهای کوچک با جدا کننده هایی نیازدارند که براحتی وسایل کوچک خود را بردارند یا در آن قرار دهند و به این توجه داشته باشیم که از نظر عمق و ارتفاع در محدوده متوسط باشد و همچنین دارای مکانی برای بالشت پتو و حوله باشد. در دکوراسیون داخلی ویلاهای خاص و کاخ ها طراحان اسپینو پیشنهاد می کنند که یک اتاق مخصوص لباس در نظر گرفته شود. این کار به شما امکان می دهد تعداد زیادی لباس با طبقه بندی های بسیار متنوعی داشته باشید بطور خلاصه این اتاق شرایطی ایجاد می نماید که یک زندگی لوکس را تجربه کنید و متفاوت و لذت بخش تر از هر اتاق دیگری خواهد بود .

up